Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Proč uživatel nemůže editovat detail ostrého procesu?

Publikováno: 7. 3. 2014
Při nemožnosti editace detailu ostrého procesu je nutné zkontrolovat následující: 1) Zda uživatel není uveden jako nositel či náhradník v ostrém procesu (tzn. nebyl mu odeslán úkol), 2) Není uveden jako adresát v kontrole ostrého procesu, 3) Není uveden jako odpovědná osoba v hlavičce ostrého projektu. Pro ostatní uživatele bude detail ostrého procesu needitovatelný.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít