Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Proč se ve skladovém dokladu nenabízí sortiment ze skladu

Publikováno: 21. 11. 2008

Sortiment se nenabízí ve výdejce z těchto důvodů:
1. V nabídce Sklad - Editace sortimentu skladů - Seznam sortimentu není zaškrtnut sloupec Aktivní ( sortiment je neaktivní a nenabízí se v  číselníku sortimentu).
2. V nabídce Sklad - Editace sortimentu skladů - Seznam sortimentu je ve sloupci Typ sortimentu zadáno označení sortimentu - S (služba) nebo N (pevná nákupní cena). V  tomto sloupci musí být označení sortimentu Z (sortiment), potom se bude daný sortiment nabízet ve výdejce.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít