Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Proč se obchodní případ zadaný na kartě majetku nepřenáší při účetní likvidaci do účetního dokladu?

Publikováno: 7. 12. 2018

Aby se obchodní případ přenášel do účetního dokladu, je potřeba mít v modulu Evidence majetku/Obsluha/Nastavení/Změna implicitního nastavení zatržený parametr Obch. případ do úč. dokladů. 

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít