Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Proč se nenabízí v číselníku obchodní případ?

Publikováno: 17. 11. 2011
Obchodní případ je s největší pravděpodobností ukončený - tzn. má vyplněn "Datum ukončení". Aby šel obchodní případ vybrat do dokladu, musí mít datum ukončení prázdné. V číselníku obchodních případů lze datum ukončení smazat.
Druhou možností, jak vybrat do dokladu již ukončený obchodní případ, je mít takové chování povolené v nastavení. Konkrétně se jedná o položku "Povolit přidání dokladu k uzavřenému OP" na záložce "Systémové hodnoty" v nabídce Byznys - Nastavení - Systémové nastavení a údaje o firmě.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít