Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Proč se nedotahuje položka servisního případu do faktury?

Publikováno: 6. 4. 2018

Nejčastějším důvodem nedotažení položek z gridu Vykázaná práce a ručně zadaný materiál (SERVISNÍ PŘÍPAD / zál. SPOTŘEBA A PRÁCE) do faktury je, že záznam gridu je již do nějaké faktury dotažen. Toto je možní zjistit ve sloupci Číslo faktury, který obsahuje již zmíněny grid.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít