Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Proč se mi v systémovém nastavení nezobrazují bankovní účty, když v číselníku existují?

Publikováno: 6. 7. 2018

Aby se bankovní účty do systémového nastavení propsaly, je zapotřebí, aby měly zapsané pořadí. Poté se bankovní účty s pořadím 1 - 3 zobrazí v systémovém nastavení. Toto lze provést v nabídce Společné/Systémové nastavení a údaje o firmě/Údaje o firmě/Editace účtů (resp. Společné/Společné číselníky/Bankovní účty). Zde se do sloupce Pořadí zapíší čísla pořadí. 

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít