Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Proč není možno pořizovat doklady do období ORZ?

Publikováno: 1. 6. 2009

Pokud je položka Pořizování a oprava dokladu šedivá (neaktivní) a je možno pouze doklady prohlížet. Je potřeba zkontrolovat, zda již nebyla provedena roční závěrka. Pokud byla již provedena, tak v menu Obsluha/Údržba dat je vidět parametr zrušit roční závěrku. Dokud není zrušena loňská ORZ je možno s přístupovým právem 6 do FU roční závěrku libovolně zrušit a vytvořit znovu.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít