Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Proč nemohu vyplnit v účetním dokladu cizí měnu?

Publikováno: 28. 7. 2017

Aby šlo v účetním dokladu vyplnit hodnoty měny, je nutné následující:

1) Musí být zapnutý parametr Účtovat v cizí měně v nabídce Společné / Nastavení / Systémové nastavení a údaje o firmě – záložka Systémové hodnoty.

2) Příslušný účet, u kterého chci měnu zadat, musí mít vyplněn Kód měnyUvedení měny v platném účtovém rozvrhu v nabídce Číselníky / Účtový rozvrh.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít