Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Proč nemohu tisknou vytvořenou uživatelskou sestavu?

Publikováno: 14. 3. 2014
V případě, kdy si uživatel v SPOLEČNÉ/Sestavy/Uživatelské sestavy vytvořil vlastní uživatelskou sestavu a vytvořená sestava se mu nenabízí k tisku, je potřeba v této nabídce překontrolovat jestli má zaškrtnuto pole OK.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít