Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Proč nelze provést zálohu či obnovu modulu?

Publikováno: 28. 11. 2011
Pokud se při provedení zálohy či obnovy modulu zobrazí hláška "Zálohu (obnovu) modulu nelze provést, je naplněna tabulka s účetní likvidací. Účetní likvidaci je nejprve nutné odeslat do modulu Finanční účetnictví nebo zrušit." V tomto případě je nutné zkontrolovat nabídky Odpisy / Účetní likvidace a dále Obsluha / Přenos do účetnictví a zde účetní likvidaci zrušit nebo odeslat do účetnictví. Po tomto kroku již bude možné provést zálohu i obnovu modulu.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít