Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Proč nejde opravit obchodní partner v číselníku obchodních partnerů?

Publikováno: 17. 5. 2013
Uživatle zřejmě nemá pro tuto opravu nastavena práva. Ty je možné zadat v nabídce BYZNYS/Nastavení/Přístupová práva. Zde se po posunutí gridu doprava nachází sloupec P.opravit. Jsou zde tři možnosti nastavení: "A" - lze upravit jakýkoliv údaj z karty , "N" - nelze editovat pouze důležité údaje, tj. Obchodní partner, IČ, DIČ, VAT, Účet 1-3, Pro střediska..... a "-" nelze editovat žádné údaje (tzv. kompletní zákaz). Je nutné vybrat možnost "A", zmáčknout talčítko Založ práva a uložit.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít