Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Proč mi určitý účet nevstupuje do Rozvahy?

Publikováno: 13. 8. 2013
Do nabídky Rozbory/ Přehledy / Rozvaha vstupují účty, které jsou označeny jako Aktiva nebo Pasiva. Toto označení se provádí v Účtovém rozvrhu na detailu konkrétního účtu. Zde je potřeba v poli Rozvaha vybrat příslušné označení A/P. Dalším předpokladem pro vstup účtu do rozvahy je samozřejmě nějaký zůstatek účtu v hlavní knize.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít