Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Proč mi nejde zrušit položka z číselníku Fáze reklamací?

Publikováno: 23. 2. 2018

Důvodem je, že danou položku již máte použitou v některém servisním případě. Při rušení záznamu z tohoto číselníku je provedena kontrola, zda rušená závada není použita. Pokud ano, záznam nelze smazán.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít