Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Problém se zobrazením dialogu „Nastavení“ doplňku BSync pro Outlook

Publikováno: 13. 12. 2021

Pokud se Vám při pokusu o nastavení doplňku BSync v Outlooku (kliknutí na volbu „Nastavení“) nezobrazí okno s nastavením doplňku (okno pouze problikne), pomůže následující nastavení:

  • Otevřete Průzkumník souborů Windows, zde na kartě „Zobrazení“ klikněte na volbu „Změnit možnosti složky a hledání“
  • Na kartě „Obecné“ přepněte na volbu „Otevřít každou složku ve vlastním okně“ a uložte pomocí „OK“
  • V Outlooku klikněte na kartě „Doplňky“ opět na volbu "Nastavení" doplňku Bsync. Okno už se normálně zobrazí a je možné provést příslušné nastavení doplňku.
  • Dle vlastních preferencí je možné změnit nastavení zobrazení Průzkumníka Windows na původní volbu.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít