Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Příjemka je deaktualizovaná, přesto nelze měnit nákupní cenu?

Publikováno: 27. 4. 2009

Pokud nelze měnit nákupní cenu na deaktualizované příjemce, pravděpodobně jsou u řádků této příjemky uvedeny vedlejší pořizovací náklady (VPN). Tyto náklady se k jednotlivým cenám rozpočítávají a z tohoto důvodu musí být před opravou ceny sortimentu VPN z dokladu odmazány. Po jejich odmazání se uživatel již dostane na opravu nákupní ceny sortimentu a po opravě může VPN opět k řádkům příjemky (či celkově) zadat.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít