Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Při tisku karty zakázky na uživatelský formulář se vytiskne pouze 1. řádek textu.

Publikováno: 22. 3. 2016
Problém, kdy se v uživatelském formuláři karty zakázky vytiskne pouze 1. řádek textu, spočívá ve špatné pozici položky "za_pozn" ve formuláři. Opravu formuláře je možné provést v nabídce Nastavení dokladů menu Obsluha, kde se po potvrzení požadovaného formuláře objeví report karty zakázky. Položka za_pozn musí být situována na řádku "PgHead" nikoli na řádku "Title". Označením položky (mezerníkem) je možné ji klávesnicovými kursory (šipkami) přemístit na řádek "PgHead". Po uložení změn klávesou F2 bude při následném tisku karty vytištěn celý text.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít