Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Při pokusu o opravu dokladu systém hlásí, že "Doklad byl pořízen před zapnutím závěrkové aktualizace". Jakým způsobem provést opravu?

Publikováno: 15. 7. 2022

Nejlepší opravou těchto dokladů je provedení vratky – tedy dotažení původní výdejky do nové, při které vzniká záporná hodnota na dokladu.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít