Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Při aktualizaci PS systém zahlásí, že je obsažen účet, který není uveden v účtovém rozvrhu. Jak tento účet nejsnadněji najít?

Publikováno: 19. 12. 2014
V případě, že systém při "Aktualizaci počátečních stavů" narazí na účet, který není zadán v účetní osnově, tak se operace neprovede a systém vyžaduje doplnění či opravu čísla účtu. Ta se provede v nabídce Počáteční stavy. Nejjednoduším vyhledáním nesouhlasícího účtu je nastavení kurzoru do sloupečku ÚČET MD případně ÚČET D a pohyb šipkami směrem dolu či nahoru. V okamžiku, kdy systém narazí na účet chybějící v rozvrhu, zastaví se a nedovolí pokračovat dále. Nápravou je vyvolání Účtového rozvrhu klávesou F6 a přidání účtu klávesou F3. V případě, že je již vše v naprostém pořádku, tak následuje opět Aktualizace počátečních stavů.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít