Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Předpoklady nutné pro zprovoznění komunikace s telefonní ústřednou

Publikováno: 17. 1. 2014
Provádění obsluhy telefonu přímo z informačního systému BYZNYS nebo automatická identifikace partnara či volajícího je podmíněno několika aspekty: – Telefonní ústředna musí podporovat XAPI či TAPI rozhraní, – V případě XAPI – musí být nainstalovaný a spuštěný XAPI server (musí být viditelný v síti) – XAPI server se dodává s některými typy telefonních ústředen ATUES – používání XAPI serveru se odvíjí od licenčního ujednání se společností 2N,

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít