Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Potřebuji přiřadit nový záznam již uzavřené zakázce, ale zobrazí se mi hláška, že zakázky je již uzavřená. Jak mohu tuto hlášku odstranit?

Publikováno: 30. 11. 2012
Pokud potřebuji přidat nový záznam již uzavřené zakázce, tak je potřeba zatrhnout parametr "povolit přidání záznamu k uzavřené zakázce". Tento parametr se nachází v nastavení zakázek (Zakázky/Obsluha/Změna implicitního nastavení). Pokud tento parametr není zatržen zobrazí se upozornění "Zakázka ... je již označena jako uzavřená. Nelze pořídit."

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít