Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Po založení práv uživatele se uživatel přesto nemůže přihlásit do firmy.

Publikováno: 8. 11. 2016

Po založení práv uživatele se uživatel nemůže přesto přihlásit do firmy.

Tato situace často nastává po migraci databází BYZNYSu VR na nový SQL server. Příčinou je nesprávné založení práv uživatele na novém SQL serveru pro konkrétní databázi firmy, která sebou z původního SQL serveru mohla nést nekonzistenci.

Řešením je pomocí nástroje SQL Management Studio smazat vytvořený uživatelský účet a založit v BYZNYSu práva uživatele znovu. Smazat uživatelský účet přes SQL Management Studio je ve většině případů složitější, protože uživatel je vlastníkem některých databázových rolí a schémat.

Tyto operace doporučujeme provádět pouze zkušeným správcům SQL serveru, nejlepší doporučení je obrátit se na Hotline J.K.R.

 

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít