Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Oprava příjemky v uzavřeném odbobí.

Publikováno: 3. 10. 2018

Potřebuji opravit příjemku, ale systém hlásí, že doklad nelze opravit, protože je v uzavřeném období.

 

Skladové doklady v uzavřeném období nelze opravovat. Lze ale dané období otevřít. Nejdříve je potřeba zrušit účetní doklady skladových dokladů až k datu, ke kterému chceme sklad otevřít. Po té vstoupit do nabídky Sklad - Pohyb - Aktualizace cen - Uzávěrka aktualizace cen - záložka Servis - tlačítkem Načti datumy. Po té do kolonky Nové datum poslední uzávěrky zadáme datum, ke kterému požadujeme sklad otevřít (nejlépe před datum skladových dokladů, které potřebujeme opravit). Nakonec stiskem tlačítka Nastav nové datum se sklad k danému datu otevře a skladové doklady budou přístupné k editaci.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít