Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Odesílání emailu z Byznys Win nebo Byznys VR přes Thunderbird nefunguje.

Publikováno: 16. 1. 2012
Při použítí výchozího emailového klienta Mozilla Thunderbird se nedaří odesílat emaily z ERP systémů třídy Byznys. Chyba není v nastavení Byznys Win nebo Byznys VR, ale v nastavení samotného Thunderbirdu. Toto je ověřeno také na poslední verzi Thunderbirdu 9. Aby se emaily korektně odesílaly, je nutné mít nastaveno následující: - Thunderbird musí být nastavený jako výchozí emailový klient - jak v Nastavení klienta, tak i ve Windows. - V Systémovém nastavení a údajích o firmě případně v Uživatelském nastavení se musí provést korektně detekce emailového profilu (MAPI případmě MSMAPI). - V nastavení Thunderbirdu nastavit  výchozí E-mail účet, tj.  Nástroje/Nastavení účtu,  vybrat se výchozí účet a poté dole přes tlačítko Akce účtu -  "Nastavit jako výchozí" - Pokud je na PC nainstalovaný Outlook, zpravidla je nutné ho odinstalovat, aby bylo možné použít Thunderbird jako výchozí - V případě, že na PC nebyl před instalací Thunderbirdu žádný email klient, je dobré provést instalaci Outlook Express resp. Windows Live Mail a následně ho odebrat - provede se založení     a inicializace MAPI rozhranní a následně bude Thunderbird fungovat správně. - Další možnost, která může ovlivňovat funkčnost je funkce Windows - UAC - doporučuji spouštět Thunderbird, případně i Byznys přes pravé tlačítko - spustit jako správce. Doporučuji otestovat kombinaci spuštění jako spráce (Thunderbird i Byznys, jen Thunderbird, jen Byznys).

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít