Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Nezobrazení slevy v gridu u sortimentu, kde byla zadána Smluvní cena a sleva - vystavení výdejky

Publikováno: 24. 6. 2008

Zadá-li uživatel pro daného obchodního partnera Smluvní cenu a slevu na konkrétní druh sortimentu (kde zadá slevu), tak očekává PC upravenou o danou slevu . Pořídi-li výdejku, kde správně zadá obchodního partnera i sortiment a ve sloupečku sleva se nezobrazí žádná sleva, tak může být problém v nastavení skladového hospodářství SKLAD/OBSLUHA/NASTAVENÍ/IMPLICITNÍ NASTAVENÍ parametr na druhé záložce ZAHRNOUT VÁZ. SLEVY DO PROD. C. VÝDEJE. Po odoznačení tohoto parametru již dojde k zobrazení slevy.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít