Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Nepřítomnost zadaná v Hromadém pořizování se nepromítne do měsíční karty

Publikováno: 4. 12. 2009

Jestliže nepřítomnost zadaná v nabídce Data - soubory/Hromadné pořizování/Nepřítomnost se po otevření měsíčního souboru nepromítne do odpracované doby, znamená to, že měsíční karta již byla uložena. Řešením je zrušení měsíční karty tlačítkem Zruš, čímž se po opětovném otevření měsíčního souboru zobrazí upravená odpracovaná doba snížená o zadanou nepřítomnost.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít