Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Není možnost změnit výdajový pokladní doklad na příjmový.

Publikováno: 1. 11. 2012
Pokud nelze změnit výdajový pokladní doklad na příjmový, je možné, že tento doklad je na něco navázaný. Je nutné tedy zkontrolovat napárování, např. úhradu faktury. Toto propojení se zruší tak, že se z druhé záložky Soupis zruší řádek s úhradou faktury a typ pokladního dokladu potom půjde změnit.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít