Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Nemůžeme pořídit tuzemský pokladní doklad, systém hlásí, že pokladna není vedena jako tuzemská.

Publikováno: 3. 5. 2008

Problém bude pravděpodobně v tom, že v menu Číselníky/Pokladny je u této pokladny na záložce Detail vyplněno v položce Měna něco jiného než prázdno nebo Kč.
Pokud je zde vyplněno na příklad CZK, pak systém automaticky bere pokladnu jako valutovou a nepovolí na ni vystavit tuzemský pokladní doklad.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít