Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Nelze zadat zakázku v pokladním dokladu ? Proč ?

Publikováno: 21. 6. 2019

Toto může být způsobeno tím, že modul Pokladna není nastaven zakázkově.

Nastavení se provede v nabídce Systémové nastavení - Údaje o firmě - záložka Systémové hodnoty - modul Pokladna - Zakázkově: ANO.

Dále se nastav způsob aktualizace nákladů a výnosů do Zakázek - Místní - Přímo - Do souboru.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít