Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Nejde mi opravit kancelář a osoba na kartě majetku

Publikováno: 15. 9. 2021

Změna osoby, případně kanceláře na kartě majetku se neprovádní přes tlačítko oprava, nýbrž převodem na jinou kancelář/osobu.

Pokud tedy půjdeme na konkrétní kartu majetku a stiskneme tlačítko převod, můžeme zde nastavit změnu a po uložení se na kartě tato změna teprve projeví.

 

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít