Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Mohu nějak uzamknout skladové doklady tak, aby je už nikdo neopravoval?

Publikováno: 5. 5. 2017

Ano. Systém nabízí dvě možnosti uzamčení. První je v nabídce Obsluha\Nastavení\Změna implicitního nastavení, kde na první záložce můžete vyplnit Datum pro uzamčení dokladu. Všechny doklady, které byly vytvořeny před tímto datem, pak budou uzamčeny vůči veškerým opravám. Pokud bude nutné doklady opravit, pak lze toto datum opět smazat. Stejné nastavení se nachází i v číselníku skladů, ovšem v tomto případě je jedná o restrikci přímo pro konkrétní sklad. Vyšší prioritu má nejnovější datum.

Druhou možností je Uzávěrková aktualizace. Tato také uzavře doklady, ale po tomto uzavření již není možné doklady pro opravu jednoduše odoznačit jako v prvním případě. Vzhledem k náročnosti této změny je nutné její zavedení konzultovat s mobilním konzultantem.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít