Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Lze v servisním případě vytvořit převodku?

Publikováno: 26. 10. 2017

Ano, na záložce Převody v servisním případě je přidáno tlačítko Převodka. Po jeho vyvolání je otevřen stejný formulář, jako je Převod mezi sklady ve skladovém hospodářství na záložce pohyb. Při otevírání převodky ze servisu je nabídnut k dotažení sortiment nebo sortimenty, jenž jsou v nabídce Kalkulace a mají KLIC_MA.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít