Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Lze přidávat záznamy k uzavřené zakázce?

Publikováno: 15. 11. 2021

Ano, přidávat záznamy k uzavřené zakázce lze. Musí být v nastavení zatržený parametr ‚Povolit přidání záznamu k uzavřené zakázce‘. Zaškrtnutím tohoto parametru bude možné k dokladu přiřadit uzavřenou zakázku. V opačném případě se zobrazí upozornění „Zakázka ‚xxx‘ je již označena jako uzavřená. Nelze pořídit“.

 

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít