Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Lze po provedení uzávěrkové aktualizace cen opravit doklad, který spadá do uzavřeného období?

Publikováno: 24. 4. 2015
Ano, doklad, který spadá do již uzavřeného období lze opravit. Toto je možné provést znovuotevřením období v nabídce Pohyb -> Aktualizace cen -> Uzávěrka aktualizace cen -> záložka Servis. Nejprve je ovšem nutné splnit podmínku pro otevření období, a to zrušit všechny účetních doklady s vazbou na skladové hospodářství až k datu, kam chce uživatel závěrku znovu otevřít.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít