Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Lze do servisního případu zadat sortiment, který nemá vazbu na sklad?

Publikováno: 5. 1. 2018

Ano. V nabídce Servisní případ na detailu servisního případu je záložka Spotřeba a práce, kde se nachází ve spodní části formuláře grid nazývající se Vykázaná práce a ručně zadaný materiál. Zde lze zadat přes tlačíko Přidej sortiment, který nemá vazbu na sklad. Položky zadané do tohoto gridu lze dotáhnout do faktury pomocí tlačítka Faktura, které se nachází na záložce Detail.  

 

 

 

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít