Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Lze aby se při vytvoření servisního případu vytvořila nová karta zakázky?

Publikováno: 12. 1. 2018

Ano. Zatrhne-li uživatel při pořízení nového Servisního případu položku Serv. př. = Zakázka, dojde k automatickému vytvoření nové karty zakázky, která bude automaticky svázána s tímto Servisním případem. Když se v prvotním dokladu vybere tento servisní případ automaticky se do dokladu vypíše i příslušná zakázka.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít