Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Kontrola platby přes platební terminál - Chyba při komunikaci s terminálem

Publikováno: 30. 11. 2022

Chyba při komunikaci s PT

V kombinaci s

Byznys zahlásí - napíše: Doporučena vizuální kontrola terminálu, zda platba proběhla

znamená, že se na PT z Byznysu úspěšně odeslal požadavek na platbu (terminál potvrdil, že přijal požadavek z Byznysu).

Pokud by PT nepřijal požadavek z BYZNYSu, šlo by o jinou chybu (např. PT neodpovídá).

Následně PT neodpověděl v časovém limitu, zda byla platba na PT provedena, nebo byla na PT stornována (např. neplatná karta, málo peněz na účtu, ruční zrušení platby na PT). Terminál se "kousnul". – to je zcela mimo BYZNYS.

Protože BYZNYS nedostal žádnou odpověď, tak nemůže vědět, o jakou šlo chybu na PTa ani neví, jak vlastně platba dopadla, proto se zobrazí ten dotaz, zda platba proběhla a podle toho se BYZNYS zachová (uloží/přeruší ukládání). Takže je na zodpovědnosti obsluhy, aby se přesvědčila, zda platba proběhla a v připadě, že ne, tak přerušit ukládání a platbu provést znovu.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít