Chyba při komunikaci s PT
V kombinaci s
Byznys zahlásí - napíše: Doporučena vizuální kontrola terminálu, zda platba proběhla
znamená, že se na PT z Byznysu úspěšně odeslal požadavek na platbu (terminál potvrdil, že přijal požadavek z Byznysu).
Pokud by PT nepřijal požadavek z BYZNYSu, šlo by o jinou chybu (např. PT neodpovídá).
Následně PT neodpověděl v časovém limitu, zda byla platba na PT provedena, nebo byla na PT stornována (např. neplatná karta, málo peněz na účtu, ruční zrušení platby na PT). Terminál se "kousnul". – to je zcela mimo BYZNYS.
Protože BYZNYS nedostal žádnou odpověď, tak nemůže vědět, o jakou šlo chybu na PTa ani neví, jak vlastně platba dopadla, proto se zobrazí ten dotaz, zda platba proběhla a podle toho se BYZNYS zachová (uloží/přeruší ukládání). Takže je na zodpovědnosti obsluhy, aby se přesvědčila, zda platba proběhla a v připadě, že ne, tak přerušit ukládání a platbu provést znovu.