Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Kdy není možné v nabídce Oprava dokladu opravit příjemku?

Publikováno: 21. 12. 2010

Příjemku nelze opravit pokud byla odeslána do účetnictví.
Řádek nelze opravit ani smazat pokud je odeslán, pomocí odeslání pohybů sortimentu.
Při aktivním parametru ^Dodatečně měnit cenu v příjmu^ v Implicitním nastavení skladového hospodářství a v číselníku skladu je sklad dokladu nastaven na aktualizovatelný (^Měnit NC:^ Ano/Vždy) a příjemka je:
- aktualizovaná - lze u příjemky opravovat pouze hlavičku dokladu
- rozpracovaná - lze u příjemky opravovat položky pouze přidáním nové opravné položky (ta se uloží jako rozpracovaná)

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít