Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Kdy nedochází k předání úkolu?

Publikováno: 21. 3. 2008

V případě, že se při kontrole před předáváním zjistí, že alespoň jeden z vlastníků úkol přečetl, přijal či splnil, úkol se již předávat na pozadí nebude! Stejně tak, pokud sice je úkol ve stavu Nepřečteno či Odmítnuto a zároveň nejsou vyplněni následníci či jsou naplněny stejnými jmény jako vlastníci původních úkolů.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít