Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Kdy lze provádět opravy v číselníku Účtový rozvrh?

Publikováno: 19. 4. 2010

Nový účet lze do číselníku přidat kdykoliv během práce se systémem. Opravy již existujících a používaných účtů jsou komplikovanější. Bez problémů lze měnit položky Rozvaha, Přístupný, Střediskový, Saldokonto, Párování saldokonta a Daňově. Pokud chce ale uživatel měnit položku Kód měny a Uvedení měny, je nutné předtím deaktualizovat všechny doklady a počáteční stavy s opravovaným účtem daného roku.Zrušit účet lze, pokud není použit na žádném účetním dokladu daného roku.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít