Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Kde mohu přidat další fázi reklamace?

Publikováno: 8. 11. 2022

K přidání fáze reklamace slouží číselník "Fáze reklamace". Tento číselník je uživatelsky definovaný a slouží k evidování fází reklamace.

Pokud chci z číselníku zrušit záznam, tak je provedena kontrola, zda rušená reklamace není použita v servisním případu. Pokud bude použita, tak záznam nebude smazán.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít