Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

K zakázce se mi nenačetl náklad / výnos z interního účetního dokladu.

Publikováno: 30. 8. 2011

V první řadě je potřeba zkontrolovat, zda je na účetním dokladě vyplněno u příslušného účtu číslo zakázky v poli srovnávací znak a zda je daný doklad zaktualizovaný.
Dále zaleží, jak je modul Finanční účetnictví nastaven pro přenos dat do zakázek. Toto lze zkontrolovat v nabídce Byznys/ Nastavení / Systémové nastavení a údaje o firmě na záložce Systémové hodnoty. Konkrétně se jedná o pole Do zakázek. Pokud je zde nastaveno Místní, je potřeba po aktualizaci účetního dokladu ještě jít do nabídky Aktualizace / Přenos dat a data z Finančního účetnictví natáhnout.

Pokud se i přes to náklad/výnos k zakázce nezapíše, lze provést hromadný přepočet nákladů a výnosů pomocí nabídky Aktualizace / Přepočet nákladů a výnosů v kartách.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít