Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

K čemu slouží tlačítko Faktura na detailu servisního případu?

Publikováno: 15. 12. 2021

Tlačítko slouží k vytvoření vydané faktury na servisní případ. Stisknutím tohoto tlačítka se zobrazí seznam již vystavených faktur na tento servisní případ s možností pořízení nové. Pokud k servisnímu případu není vytvořena žádná faktura, automaticky se zobrazí pořizovací formulář vydané faktury.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít