Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

K čemu slouží parametr Adresné objednávky podstavového sortimentu?

Publikováno: 10. 3. 2017

Parametr se nachází v nabídce Skladové hospodářství\Obsluha\Nastavení\Změna implicitního nastavení\záložka 3. strana. Tento parametr zapíná možnost v Přijaté objednávce typu Adresná objednávka provést rezervaci sortimentu, který není aktuálně stavem na skladě. Parametr lze zapnout pouze při vypnutém parametru Předadresné objednávky a pouze za asistence mobilního konzultanta, protože tento parametr je uživateli standardně nepřístupný. Oproti předadresným objednávkám je tak umožněno rezervovat i sortiment, který není skladem, přehledně pouze v jedné objednávce, a není tak nutné sledovat dvě objednávky jako tomu je v předadresných rezervacích.

Po spuštění této funkcionality se v adresné objednávce nachází sloupce Požadované množství (celkové objednávané množství), Množství (disponibilní množství sortimentu) a Není stavem (rozdíl mezi požadovaným množstvím a množstvím, tzn. objednané množství sortimentu, který není na skladě). Uživatel tak bude zapisovat množství pouze do sloupce Požadované množství a zbylé dva sloupce se automaticky dopočtou na základě aktuálního stavu na skladě s ohledem na již zadané rezervace.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít