Nabídka Analytické /cs/crm-a-pece-o-zakazniky/Sortiment/Sledování prodejů si klade za cíl pomoci uživateli analyzovat sezónní výkyvy při prodeji jednotlivých sortimentů (veškeré hodnoty se do přehledu dotahují z výdejových dokladů). Na základě zjištěných sezónních výkyvů umožňuje vytvářet hromadný či detailní převod sezónních výkyvů do plánovaných akcí.
Pouze procentuální odchylky od průměru - pomocí zapsání čísla (udává se v procentech) a kliknutí na tlačítko + se v přehledu zobrazí pouze ty sortimenty, jejichž prodej v daném období přesáhl hodnotu za průměrné období navýšené o procentuální zvýšení. Díky tomto je tedy možné identifikovat opravdu pouze výjimečné výkyvy v prodejích sortimentu, které lze považovat za sezónní.
Hromadný přesun - tlačítko provede hromadný převod označených řádků do plánovaných akcí (tzn. celý převod se provede na pozadí).
Detailní přesun - tlačítko provede detailní přesun označených řádků do plánovaných akcí. V rámci detailního přesunu se vždy zobrazí předvyplněný detail plánované akce, který je nutno uložit. Tlačítko Přeskoč neuloží aktuální sezónní výkyv a přeskočí na výkyv následující. Tlačítko Ulož vše uloží veškeré ostatní záznamy stejně jako při hromadném přesunu. Tlačítko Ulož a další uloží aktuální záznam a zobrazí následující.
K čemu slouží nabídka Sledování prodejů
Publikováno: 25. 11. 2011