Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

K čemu slouží číselník Stav servisního případu?

Publikováno: 7. 10. 2016

V novém číselníku Stav servisního případu lze definovat jednotlivé fáze zpracování servisního případu, požadavek na odesílání informačního e-mailu a text e-mailu. Jednotlivé stavy je následně možné zadávat do položky Stav v detailu Servisního případu. 

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít