Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Je možno stornovat příjemku, v níž je určitý sortiment použit poprvé?

Publikováno: 18. 1. 2012
Nelze stornovat příjemku přes nabídku "Storno doklad". Lze vyřešit jen vytvořením dalšího skladového dokladu, aby se sortiment na kartě vrátil do nulového stavu - např. vytvořit příjemku do příjemky.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít