Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Je možné znovuodeslat kartu zakázky, i když na ní neproběhla žádná změna?

Publikováno: 13. 12. 2013
Ano. V menu Aktualizace\Karta zakázky je možné na druhé záložce Zakázky použít tlačítko Exp. dávka. Tímto tlačítkem lze zrušit číslo dávky, kterou tato karta zakázky byla odeslána, a tím ji uvolnit k opětovnému přenosu. Při zadání čísla dávky je možné použít zástupné znaky ? a *. Po zadání čísla dávky se odoznačí všechny karty zakázky s tímto číslem dávky v daném výběru.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít