Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Je možné zasílat informaci o změně stavu servisního případů na více e-mailů?

Publikováno: 27. 4. 2018

Ano je to možné. Když je dotažen e-mail u zakázníka a zároveň se vyplní na detailu servisního případu e-mail příjemce, poté při změně stavu servnisního případu se odešle e-mail na obě dvě adresy. Aby e-mail opravdu odešl, je potřeba mít v číselníku Stav servisního případu u daného stavu zaškrtnutý parametr Odeslat e-mail. 

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít