Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Je možné zadat do objednávky sortiment neevidovaný v systému?

Publikováno: 9. 1. 2010

Ano, v systému je možné v objednávkách typu Nabídka nebo Poptávka zadat tzv. neskladovou položku. Taková položka se do objednávky dostane zápisem položky neevidované v systému a při zobrazení dotazu, jak s takovou položkou naložit, výběrem možnosti Neskladová položka. Neskladová položka se v objednávkách zobrazuje červenou barvou. Neskladovou položku nelze zadat do jiného typu dokladu (výjimkou je dotažení nabídky do vydané faktury). V případě, kdy chce uživatel z nabídky nebo poptávky obsahující neskladovou položku vytvořit platnou rezervaci nebo objednávku, musí nejprve neskladový sortiment z dokladu smazat nebo z něj založit skladový sortiment.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít