Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Je možné zadat do objednávky sortiment, který není evidovaný ve Skladovém hospodářství?

Publikováno: 4. 5. 2011

Ano. Ve vydaných i přijatých objednávkách (typ objednávky poptávka, resp. nabídka) je možné zadat tzv. Neskladovou položku.
V detailu objednávky lze zadat nové číslo a název (nebo jen jedno z uvedeného). Po té se objeví hláška oznamující, že daný sortiment neexistuje na skladě. Jednou z následně nabízených možností řešení je NESKLADOVÁ POLOŽKA. Pokud ji zvolíme, daný sortiment se zapíše do objednávky. Informace o neskladové položce je uložena pouze v daném dokladu. Pro systém jinak stále neexistuje. Neskladová položka je standardně zobrazena červenou barvou, aby byla odlišena od ostatního sortimentu.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít